

„PELĖS PUOTA“ BRENDO KŪRIMAS
Kristina (arba „pelės puota“) planuoja, organizuoja šventes bei renginius. Mūsų bendradarbiavimo tikslas buvo sugalvoti pavadinimą ir sukurti vizualinį identitetą, kuris išsiskirtų iš konkurentų, taip pat atskleistų tikrą prekės ženklo asmenybės pusę, vertybes, kurtų reikiamą nuotaiką. Tuomet, pagal identiteto stiliaus gidą suorganizuoti įvaizdžio fotosesiją bei sukurti svetainę.
Po strateginių sesijų apsistojome ties konceptine „Bus smagu!“ idėja, prekės ženklui suteiktas pavadinimas „pelės puota“ ir šūkis „Šventė prasideda nuo pirmojo susitikimo“. Iškėlėme pagrindinius kriterijus identitetui:
prekės ženklo charakteris atitiktų Kristinos charakterį ir kurtų autentišką vizualinę komunikaciją. Tad išskirtas pozityvumas, entuziazmas, gyvybingumas, kruopštumas, dėmesys detalėms;
„pelės puota“ vizualinis identitetas turi kelti smagią, žaismingą nuotaiką, iš karto kuriamas „bus smagu“ efektas;
akcentiniai elementai, padedantys iš karto atpažinti „pelės puotą“, susiję su šventine atributika, tinkantys kiek vaikų ar šeimos šventėms, tiek įmonių renginiams, vakarėliams.
Identiteto strategija ir dizainas: Simona Damulienė
Fotografija: Two Sides Photography / Alina ir Saulius Grimalauskai
Metai: 2024


BRENDO STRATEGIJA, 2024












„PELĖS PUOTA“ IDENTITETO PROJEKTO APIMTIS
Projektas truko apie pusmetį, apėmė tris etapus: identiteto strategijos, dizaino ir įgyvendinimo.
Kas į tai įėjo? Kertinės brendo idėjos išgryninimas, konkurentų analizė, tikslinės auditorijos nustatymas, brendo personos apibrėžimas, pavadinimo ir šūkių sugalvojimas, dizaino konceptas, logotipas ir jo sistema, parašo sukūrimas, grafinių elementų, spalvų, šriftų pritaikymas, nuotraukų stilistikos parinkimas, įvaizdžio fotosesijos organizavimas, web dizaino sukūrimas ir įgyvendinimą. Taip pat maketai spaudai.










ĮVAIZDINĖ FOTOSESIJA. IDENTITETAS IR UŽKULISIAI
Fotografija - vienas identiteto įgyvendinimo etapų, skirtas socialinių tinklų komunikacijai praturtinti, turinio pritaikymui „pelės puota“ tinklapiui ir kitos vizualinės komunikacijos vientisumui užtikrinti.
Atsižvelgiant į vizualinio identiteto naudojimo taisykles, kurių esminiai kriterijai nuotraukoms buvo spalvos, nesuvaidintos emocijos, pozityvi, šventinė ar vakarėlio nuotaika, žaismingumas, estetika ir akcentai: raudonos lūpos + krentantis konfeti (arba balionai).








