„PELĖS PUOTA“ VIZUALINIS IDENTITETAS
PROJEKTO APŽVALGA
Kristina (arba „pelės puota“) planuoja, organizuoja šventes bei renginius. Mūsų bendradarbiavimo tikslas buvo sukurti vizualinį identitetą, kuris išsiskirtų iš konkurentų, taip pat atskleistų tikrą prekės ženklo asmenybės pusę, vertybes, kurtų reikiamą nuotaiką.
Strateginių sesijų metu iškėlėme pagrindinius kriterijus identitetui:
„pelės puota“ vizualinis identitetas turi kelti smagią, žaismingą nuotaiką, iš karto kuriamas „bus smagu“ efektas, nes su „pelės puota“ šventė prasideda nuo pirmojo susitikimo;
prekės ženklo charakteris atitiktų Kristinos charakterį ir kurtų autentišką vizualinę komunikaciją. Tad išskirtas pozityvumas, entuziazmas, gyvybingumas, kruopštumas, dėmesys detalėms;
akcentiniai elementai, padedantys iš karto atpažinti „pelės puotą“, susiję su šventine atributika, tinkantys kiek vaikų ar šeimos šventėms, tiek įmonių renginiams, vakarėliams.
Identiteto strategija ir dizainas: Simona Damulienė
Fotografija: Two Sides Photography / Alina ir Saulius Grimalauskai
Metai: 2024
„PELĖS PUOTA“ VIZUALINIS IDENTITETAS
PROJEKTO APŽVALGA
Kristina (arba „pelės puota“) planuoja, organizuoja šventes bei renginius. Mūsų bendradarbiavimo tikslas buvo sukurti vizualinį identitetą, kuris išsiskirtų iš konkurentų, taip pat atskleistų tikrą prekės ženklo asmenybės pusę, vertybes, kurtų reikiamą nuotaiką.
Strateginių sesijų metu iškėlėme pagrindinius kriterijus identitetui:
„pelės puota“ vizualinis identitetas turi kelti smagią, žaismingą nuotaiką, iš karto kuriamas „bus smagu“ efektas, nes su „pelės puota“ šventė prasideda nuo pirmojo susitikimo;
prekės ženklo charakteris atitiktų Kristinos charakterį ir kurtų autentišką vizualinę komunikaciją. Tad išskirtas pozityvumas, entuziazmas, gyvybingumas, kruopštumas, dėmesys detalėms;
akcentiniai elementai, padedantys iš karto atpažinti „pelės puotą“, susiję su šventine atributika, tinkantys kiek vaikų ar šeimos šventėms, tiek įmonių renginiams, vakarėliams.
Identiteto strategija ir dizainas: Simona Damulienė
Fotografija: Two Sides Photography / Alina ir Saulius Grimalauskai
Metai: 2024
„PELĖS PUOTA“ IDENTITETO PROJEKTO APIMTIS
Projektas truko apie pusmetį, apėmė tris etapus: strategijos, dizaino ir įgyvendinimo.
Tai sudaro, remiantis strategija, pavadinimo ir šūkių sugalvojimą, dizaino koncepto, logotipo ir jo sistemos, parašo sukūrimą, grafinių elementų, spalvų, šriftų pritaikymą, nuotraukų stilistikos parinkimą, įvaizdžio fotosesijos organizavimą, web dizaino sukūrimą ir įgyvendinimą. Taip pat maketus spaudai.
„PELĖS PUOTA“ IDENTITETO PROJEKTO APIMTIS
Projektas truko apie pusmetį, apėmė tris etapus: strategijos, dizaino ir įgyvendinimo.
Tai sudaro, remiantis strategija, pavadinimo ir šūkių sugalvojimą, dizaino koncepto, logotipo ir jo sistemos, parašo sukūrimą, grafinių elementų, spalvų, šriftų pritaikymą, nuotraukų stilistikos parinkimą, įvaizdžio fotosesijos organizavimą, web dizaino sukūrimą ir įgyvendinimą. Taip pat maketus spaudai.
ĮVAIZDINĖ FOTOSESIJA. IDENTITETAS IR UŽKULISIAI
Fotografija - vienas identiteto įgyvendinimo etapų, skirtas socialinių tinklų komunikacijai praturtinti, turinio pritaikymui „pelės puota“ tinklapiui ir kitos vizualinės komunikacijos vientisumui užtikrinti.
Atsižvelgiant į vizualinio identiteto naudojimo taisykles, kurių esminiai kriterijai nuotraukoms buvo spalvos, nesuvaidintos emocijos, pozityvi, šventinė ar vakarėlio nuotaika, žaismingumas, estetika ir akcentai: raudonos lūpos + krentantis konfeti (arba balionai).
ĮVAIZDINĖ FOTOSESIJA. IDENTITETAS IR UŽKULISIAI
Fotografija - vienas identiteto įgyvendinimo etapų, skirtas socialinių tinklų komunikacijai praturtinti, turinio pritaikymui „pelės puota“ tinklapiui ir kitos vizualinės komunikacijos vientisumui užtikrinti.
Atsižvelgiant į vizualinio identiteto naudojimo taisykles, kurių esminiai kriterijai nuotraukoms buvo spalvos, nesuvaidintos emocijos, pozityvi, šventinė ar vakarėlio nuotaika, žaismingumas, estetika ir akcentai: raudonos lūpos + krentantis konfeti (arba balionai).