Pelės puota vizualinis identitetas fotografijoje
Pelės puota vizualinis identitetas fotografijoje

„PELĖS PUOTA“ BRENDO KŪRIMAS

Kristina (arba „pelės puota“) planuoja, organizuoja šventes bei renginius. Mūsų bendradarbiavimo tikslas buvo sugalvoti pavadinimą ir sukurti vizualinį identitetą, kuris išsiskirtų iš konkurentų, taip pat atskleistų tikrą prekės ženklo asmenybės pusę, vertybes, kurtų reikiamą nuotaiką. Tuomet, pagal identiteto stiliaus gidą suorganizuoti įvaizdžio fotosesiją bei sukurti svetainę.

Po strateginių sesijų apsistojome ties konceptine „Bus smagu!“ idėja, prekės ženklui suteiktas pavadinimas „pelės puota“ ir šūkis „Šventė prasideda nuo pirmojo susitikimo“. Iškėlėme pagrindinius kriterijus identitetui:

  • prekės ženklo charakteris atitiktų Kristinos charakterį ir kurtų autentišką vizualinę komunikaciją. Tad išskirtas pozityvumas, entuziazmas, gyvybingumas, kruopštumas, dėmesys detalėms;

  • „pelės puota“ vizualinis identitetas turi kelti smagią, žaismingą nuotaiką, iš karto kuriamas „bus smagu“ efektas;

  • akcentiniai elementai, padedantys iš karto atpažinti „pelės puotą“, susiję su šventine atributika, tinkantys kiek vaikų ar šeimos šventėms, tiek įmonių renginiams, vakarėliams.

Identiteto strategija ir dizainas: Simona Damulienė

Fotografija: Two Sides Photography / Alina ir Saulius Grimalauskai

Metai: 2024

BRENDO STRATEGIJA, 2024

pelės puota vizualinio identiteto pavyzdys
pelės puota vizualinio identiteto pavyzdys
pelės puota vizualinio identiteto vizitinės
pelės puota vizualinio identiteto vizitinės

„PELĖS PUOTA“ IDENTITETO PROJEKTO APIMTIS

Projektas truko apie pusmetį, apėmė tris etapus: identiteto strategijos, dizaino ir įgyvendinimo.

Kas į tai įėjo? Kertinės brendo idėjos išgryninimas, konkurentų analizė, tikslinės auditorijos nustatymas, brendo personos apibrėžimas, pavadinimo ir šūkių sugalvojimas, dizaino konceptas, logotipas ir jo sistema, parašo sukūrimas, grafinių elementų, spalvų, šriftų pritaikymas, nuotraukų stilistikos parinkimas, įvaizdžio fotosesijos organizavimas, web dizaino sukūrimas ir įgyvendinimą. Taip pat maketai spaudai.

pelės puota vizualinis identitetas nuotraukose
pelės puota vizualinis identitetas nuotraukose

ĮVAIZDINĖ FOTOSESIJA. IDENTITETAS IR UŽKULISIAI

Fotografija - vienas identiteto įgyvendinimo etapų, skirtas socialinių tinklų komunikacijai praturtinti, turinio pritaikymui „pelės puota“ tinklapiui ir kitos vizualinės komunikacijos vientisumui užtikrinti.

Atsižvelgiant į vizualinio identiteto naudojimo taisykles, kurių esminiai kriterijai nuotraukoms buvo spalvos, nesuvaidintos emocijos, pozityvi, šventinė ar vakarėlio nuotaika, žaismingumas, estetika ir akcentai: raudonos lūpos + krentantis konfeti (arba balionai).

Fotosesijos autoriai: Two Sides Photography

Rekvizitas: pelės puota

Studija: Išeiginiai studio

pelės puota vizualinio identiteto stiliaus gidas
pelės puota vizualinio identiteto stiliaus gidas