Vizualinio identiteto dizaino fonas
Vizualinio identiteto strategė Simona Damulienė
Vizualinio identiteto strategė Simona Damulienė
Vizualinio identiteto strategė Simona Damulienė
pilkas fonas
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ

VIZUALINĖS KOMUNIKACIJOS AUDITAS

Audito metu vertinami organizacijos vizualinės komunikacijos elementai siekiant nustatyti, kaip efektyviai jie perduoda norimą žinutę ir palaiko prekės ženklo įvaizdį, t. y. rekomendacijos: ką palikti, ką tobulinti ar keisti.

Analizuojami prekės ženklo logotipas, spalvų paletė, šriftai, grafika, stilius ir kiti vizualiniai elementai, siekiant įvertinti, kaip jie atitinka prekės ženklo vertybes.

KOMUNIKACIJOS VERTINIMAS

Vertinami įvairūs komunikacijos kanalai, įskaitant svetainę, socialinės medijos paskyras, reklamines kampanijas, prezentacijas, plakatus, brošiūras ir pan., komunikacijos nuoseklumas bei vientisumas.

KONKURENTŲ VERTINIMAS

Lyginamas organizacijos vizualinis identitetas su artimiausiais konkurentais, siekiant suprasti, kaip jis atrodo ar išsiskiria rinkoje.

VARTOTOJŲ SĄSAJOS (UI) IR VARTOTOJŲ PATIRTIES (UX) VERTINIMAS

Ypač svarbu skaitmeninėje erdvėje, nagrinėjant svetainės bei mobiliųjų aplikacijų dizainas, naudojimo patogumas, navigacija ir bendras vartotojų patirties kokybės lygis.

ŽINUTĖS AIŠKUMO VERTINIMAS

Tikrinama, ar vizualinė komunikacija aiškiai perteikia norimą žinutę ir ar ji yra lengvai suprantami tikslinės auditorijos.

REKOMENDACIJOS

Remiantis audito rezultatais, pateikiamos rekomendacijos dėl vizualinės komunikacijos elementų tobulinimo ir optimizavimo.

IDENTITETO VERTINIMAS

DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ

VIZUALINĖS KOMUNIKACIJOS AUDITAS

Audito metu vertinami organizacijos vizualinės komunikacijos elementai siekiant nustatyti, kaip efektyviai jie perduoda norimą žinutę ir palaiko prekės ženklo įvaizdį, t. y. rekomendacijos: ką palikti, ką tobulinti ar keisti.

Analizuojami prekės ženklo logotipas, spalvų paletė, šriftai, grafika, stilius ir kiti vizualiniai elementai, siekiant įvertinti, kaip jie atitinka prekės ženklo vertybes.

KOMUNIKACIJOS VERTINIMAS

Vertinami įvairūs komunikacijos kanalai, įskaitant svetainę, socialinės medijos paskyras, reklamines kampanijas, prezentacijas, plakatus, brošiūras ir pan., komunikacijos nuoseklumas bei vientisumas.

KONKURENTŲ VERTINIMAS

Lyginamas organizacijos vizualinis identitetas su artimiausiais konkurentais, siekiant suprasti, kaip jis atrodo ar išsiskiria rinkoje.

VARTOTOJŲ SĄSAJOS (UI) IR VARTOTOJŲ PATIRTIES (UX) VERTINIMAS

Ypač svarbu skaitmeninėje erdvėje, nagrinėjant svetainės bei mobiliųjų aplikacijų dizainas, naudojimo patogumas, navigacija ir bendras vartotojų patirties kokybės lygis.

ŽINUTĖS AIŠKUMO VERTINIMAS

Tikrinama, ar vizualinė komunikacija aiškiai perteikia norimą žinutę ir ar ji yra lengvai suprantami tikslinės auditorijos.

REKOMENDACIJOS

Remiantis audito rezultatais, pateikiamos rekomendacijos dėl vizualinės komunikacijos elementų tobulinimo ir optimizavimo.

IDENTITETO VERTINIMAS

Kosmėja vizualinio identiteto pavyzdžiai
Kosmėja vizualinis identitetas spaudoje
Kosmėja vizualinis identitetas spaudoje
Vizualinio identiteto dizaino fonas
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ

VIZUALINIO IDENTITETO STRATEGIJA

Tai tikslus planas, kuris nustato, kokius vizualinius elementus savo prekės ženklo tapatumui kurti ir perteikti naudosite. Ši strategija padeda užtikrinti, kad visi elementai būtų nuoseklūs ir efektyviai komunikuotų su tikslinėmis auditorijomis.

VERTYBĖS IR MISIJA

Nustatoma, kokios yra pagrindinės prekės ženklo vertybės, misija bei vizija, taip pat priskiriamas archetipas, kad vizualinė komunikacija atitiktų pamatinius kriterijus.

TIKSLINĖS AUDITORIJOS APIBRĖŽIMAS

Identifikuojama pagrindinė prekės ženklo auditorija, jos poreikiai, pageidavimai ir elgsena. Tikslas - turėti loginius motyvus vizualinės komunikacijos kūrimui.

KONKURENTŲ ANALIZĖ

Artimiausių konkurentų vizualinio identiteto analizė, stipriųjų ir silpnųjų pusių vertinimas bei išsiskyrimo rinkoje galimybių nustatymas.

POZICIONAVIMAS

Apibrėžiama, kaip jūsų prekės ženklas turėtų būti suvokiamas rinkoje. Tai apima jūsų unikalių savybių, vertybių ir privalumų išryškinimą. Pozicionavimas padeda suformuluoti aiškią ir patrauklią prekės ženklo žinutę (intenciją).

VIZUALINIO IDENTITETO KŪRIMO GAIRĖS

Remiantis ankstesnių etapų rezultatais bei stilistinių krypčių strateginių sesijų metu nustatyta stilistine kryptimi, parengiama konkreti užduotis vizualinio identiteto kūrimui.

IDENTITETO STRATEGIJA

Ilgalaikis planas, ką daryti toliau.

Skaičius 6
Skaičius 6
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ

VIZUALINIO IDENTITETO STRATEGIJA

Tai tikslus planas, kuris nustato, kokius vizualinius elementus savo prekės ženklo tapatumui kurti ir perteikti naudosite. Ši strategija padeda užtikrinti, kad visi elementai būtų nuoseklūs ir efektyviai komunikuotų su tikslinėmis auditorijomis.

VERTYBĖS IR MISIJA

Nustatoma, kokios yra pagrindinės prekės ženklo vertybės, misija bei vizija, taip pat priskiriamas archetipas, kad vizualinė komunikacija atitiktų pamatinius kriterijus.

TIKSLINĖS AUDITORIJOS APIBRĖŽIMAS

Identifikuojama pagrindinė prekės ženklo auditorija, jos poreikiai, pageidavimai ir elgsena. Tikslas - turėti loginius motyvus vizualinės komunikacijos kūrimui.

KONKURENTŲ ANALIZĖ

Artimiausių konkurentų vizualinio identiteto analizė, stipriųjų ir silpnųjų pusių vertinimas bei išsiskyrimo rinkoje galimybių nustatymas.

POZICIONAVIMAS

Apibrėžiama, kaip jūsų prekės ženklas turėtų būti suvokiamas rinkoje. Tai apima jūsų unikalių savybių, vertybių ir privalumų išryškinimą. Pozicionavimas padeda suformuluoti aiškią ir patrauklią prekės ženklo žinutę (intenciją).

VIZUALINIO IDENTITETO KŪRIMO GAIRĖS

Remiantis ankstesnių etapų rezultatais bei stilistinių krypčių strateginių sesijų metu nustatyta stilistine kryptimi, parengiama konkreti užduotis vizualinio identiteto kūrimui.

IDENTITETO STRATEGIJA

Ilgalaikis planas, ką daryti toliau.

Skaičius 6
Skaičius 6
pilkas fonas
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ

VIZUALINIO IDENTITETO DIZAINO KŪRIMAS

Vizualinio identiteto kūrimas yra procesas, kurio metu kuriami ir testuojami prekės ženklo vizualiniai elementai, siekiant suformuoti stiprų, atpažįstamą (atitinkantį strategiją, jei ši buvo daryta) prekės ženklo įvaizdį.

Rezultatas apima logotipo, spalvų paletės, šriftų, grafinių elementų ir kitų vizualinės komunikacijos priemonių dizainą, identiteto stiliaus gidą bei naudojimo taisykles.

vizualinio identiteto dizaino elementai
vizualinio identiteto dizaino elementai
pelės puota vizualinio identiteto stiliaus gidas
pelės puota vizualinio identiteto stiliaus gidas

Vizualinio identiteto stiliaus gido pavyzdys

DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ

VIZUALINIO IDENTITETO DIZAINO KŪRIMAS

Vizualinio identiteto kūrimas yra procesas, kurio metu kuriami ir testuojami prekės ženklo vizualiniai elementai, siekiant suformuoti stiprų, atpažįstamą (atitinkantį strategiją, jei ši buvo daryta) prekės ženklo įvaizdį.

Rezultatas apima logotipo, spalvų paletės, šriftų, grafinių elementų ir kitų vizualinės komunikacijos priemonių dizainą, identiteto stiliaus gidą bei naudojimo taisykles.

vizualinio identiteto dizaino elementai
vizualinio identiteto dizaino elementai
Vizualinio identiteto dizaino fonas

KLIENTŲ ATSILIEPIMAI

„Darbo procesas buvo labai aiškus, teisingai sudėliotos užklausos, labai aiškiai iškomunikuota kam ir kodėl to reikia, pateikti pavyzdžiai ir patarimai. Galiu drąsiai ir nuoširdžiai rekomenduoti! Tikra vizualinio identiteto PRO - įsiklausanti, konkreti ir sudedanti visus taškus ant i.“

Lina Astrauskė, MB ILEKA

March2 moteriškos aprangos prekės ženklas

„Darbo procesas visiškai neprailgo, buvo smagu stebėti kaip visos detales susideda į visumą. Tavo mokėjimas klausyti ir girdėti, kas išsakyta „tarp eilučių“ atvedė į rezultatą, kuris, net nesitikėjau, kad gali būti toks geras! Labai vertinu kiekvieną patarimą.“

march2 sijonas
march2 sijonas
pelės puota vizualinio identiteto vizitinėspelės puota vizualinio identiteto vizitinės

Vizualinės komunikacijos auditas

Vizualinio identiteto strategija, dizainas, įgyvendinimas

KLIENTŲ ATSILIEPIMAI

„Darbo procesas buvo labai aiškus, teisingai sudėliotos užklausos, labai aiškiai iškomunikuota kam ir kodėl to reikia, pateikti pavyzdžiai ir patarimai. Galiu drąsiai ir nuoširdžiai rekomenduoti! Tikra vizualinio identiteto PRO - įsiklausanti, konkreti ir sudedanti visus taškus ant i.“

Lina Astrauskė, MB ILEKA

March2 moteriškos aprangos prekės ženklas

„Darbo procesas visiškai neprailgo, buvo smagu stebėti kaip visos detales susideda į visumą. Tavo mokėjimas klausyti ir girdėti, kas išsakyta „tarp eilučių“ atvedė į rezultatą, kuris, net nesitikėjau, kad gali būti toks geras! Labai vertinu kiekvieną patarimą.“

Kristina Vaškevičienė, PELĖS PUOTA

Švenčių planavimas ir organizavimas

march2 sijonasmarch2 sijonas
pelės puota vizualinio identiteto vizitinės
pelės puota vizualinio identiteto vizitinės

Vizualinės komunikacijos auditas

Vizualinio identiteto strategija, dizainas, įgyvendinimas

© Simona Damulienė

© Simona Damulienė