PASLAUGOS ARBA KUO GALIU PADĖTI?
STRATEGIJOS IR KŪRYBIŠKUMO DERINYS
PASLAUGOS ARBA KUO GALIU PADĖTI?
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ
VIZUALINĖS KOMUNIKACIJOS AUDITAS
Audito metu vertinami organizacijos vizualinės komunikacijos elementai siekiant nustatyti, kaip efektyviai jie perduoda norimą žinutę ir palaiko prekės ženklo įvaizdį, t. y. rekomendacijos: ką palikti, ką tobulinti ar keisti.
Analizuojami prekės ženklo logotipas, spalvų paletė, šriftai, grafika, stilius ir kiti vizualiniai elementai, siekiant įvertinti, kaip jie atitinka prekės ženklo vertybes.
KOMUNIKACIJOS VERTINIMAS
Vertinami įvairūs komunikacijos kanalai, įskaitant svetainę, socialinės medijos paskyras, reklamines kampanijas, prezentacijas, plakatus, brošiūras ir pan., komunikacijos nuoseklumas bei vientisumas.
KONKURENTŲ VERTINIMAS
Lyginamas organizacijos vizualinis identitetas su artimiausiais konkurentais, siekiant suprasti, kaip jis atrodo ar išsiskiria rinkoje.
VARTOTOJŲ SĄSAJOS (UI) IR VARTOTOJŲ PATIRTIES (UX) VERTINIMAS
Ypač svarbu skaitmeninėje erdvėje, nagrinėjant svetainės bei mobiliųjų aplikacijų dizainas, naudojimo patogumas, navigacija ir bendras vartotojų patirties kokybės lygis.
ŽINUTĖS AIŠKUMO VERTINIMAS
Tikrinama, ar vizualinė komunikacija aiškiai perteikia norimą žinutę ir ar ji yra lengvai suprantami tikslinės auditorijos.
REKOMENDACIJOS
Remiantis audito rezultatais, pateikiamos rekomendacijos dėl vizualinės komunikacijos elementų tobulinimo ir optimizavimo.
IDENTITETO VERTINIMAS
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ
VIZUALINĖS KOMUNIKACIJOS AUDITAS
Audito metu vertinami organizacijos vizualinės komunikacijos elementai siekiant nustatyti, kaip efektyviai jie perduoda norimą žinutę ir palaiko prekės ženklo įvaizdį, t. y. rekomendacijos: ką palikti, ką tobulinti ar keisti.
Analizuojami prekės ženklo logotipas, spalvų paletė, šriftai, grafika, stilius ir kiti vizualiniai elementai, siekiant įvertinti, kaip jie atitinka prekės ženklo vertybes.
KOMUNIKACIJOS VERTINIMAS
Vertinami įvairūs komunikacijos kanalai, įskaitant svetainę, socialinės medijos paskyras, reklamines kampanijas, prezentacijas, plakatus, brošiūras ir pan., komunikacijos nuoseklumas bei vientisumas.
KONKURENTŲ VERTINIMAS
Lyginamas organizacijos vizualinis identitetas su artimiausiais konkurentais, siekiant suprasti, kaip jis atrodo ar išsiskiria rinkoje.
VARTOTOJŲ SĄSAJOS (UI) IR VARTOTOJŲ PATIRTIES (UX) VERTINIMAS
Ypač svarbu skaitmeninėje erdvėje, nagrinėjant svetainės bei mobiliųjų aplikacijų dizainas, naudojimo patogumas, navigacija ir bendras vartotojų patirties kokybės lygis.
ŽINUTĖS AIŠKUMO VERTINIMAS
Tikrinama, ar vizualinė komunikacija aiškiai perteikia norimą žinutę ir ar ji yra lengvai suprantami tikslinės auditorijos.
REKOMENDACIJOS
Remiantis audito rezultatais, pateikiamos rekomendacijos dėl vizualinės komunikacijos elementų tobulinimo ir optimizavimo.
IDENTITETO VERTINIMAS
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ
VIZUALINIO IDENTITETO STRATEGIJA
Tai tikslus planas, kuris nustato, kokius vizualinius elementus savo prekės ženklo tapatumui kurti ir perteikti naudosite. Ši strategija padeda užtikrinti, kad visi elementai būtų nuoseklūs ir efektyviai komunikuotų su tikslinėmis auditorijomis.
VERTYBĖS IR MISIJA
Nustatoma, kokios yra pagrindinės prekės ženklo vertybės, misija bei vizija, taip pat priskiriamas archetipas, kad vizualinė komunikacija atitiktų pamatinius kriterijus.
TIKSLINĖS AUDITORIJOS APIBRĖŽIMAS
Identifikuojama pagrindinė prekės ženklo auditorija, jos poreikiai, pageidavimai ir elgsena. Tikslas - turėti loginius motyvus vizualinės komunikacijos kūrimui.
KONKURENTŲ ANALIZĖ
Artimiausių konkurentų vizualinio identiteto analizė, stipriųjų ir silpnųjų pusių vertinimas bei išsiskyrimo rinkoje galimybių nustatymas.
POZICIONAVIMAS
Apibrėžiama, kaip jūsų prekės ženklas turėtų būti suvokiamas rinkoje. Tai apima jūsų unikalių savybių, vertybių ir privalumų išryškinimą. Pozicionavimas padeda suformuluoti aiškią ir patrauklią prekės ženklo žinutę (intenciją).
VIZUALINIO IDENTITETO KŪRIMO GAIRĖS
Remiantis ankstesnių etapų rezultatais bei stilistinių krypčių strateginių sesijų metu nustatyta stilistine kryptimi, parengiama konkreti užduotis vizualinio identiteto kūrimui.
IDENTITETO STRATEGIJA
Ilgalaikis planas, ką daryti toliau.
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ
VIZUALINIO IDENTITETO STRATEGIJA
Tai tikslus planas, kuris nustato, kokius vizualinius elementus savo prekės ženklo tapatumui kurti ir perteikti naudosite. Ši strategija padeda užtikrinti, kad visi elementai būtų nuoseklūs ir efektyviai komunikuotų su tikslinėmis auditorijomis.
VERTYBĖS IR MISIJA
Nustatoma, kokios yra pagrindinės prekės ženklo vertybės, misija bei vizija, taip pat priskiriamas archetipas, kad vizualinė komunikacija atitiktų pamatinius kriterijus.
TIKSLINĖS AUDITORIJOS APIBRĖŽIMAS
Identifikuojama pagrindinė prekės ženklo auditorija, jos poreikiai, pageidavimai ir elgsena. Tikslas - turėti loginius motyvus vizualinės komunikacijos kūrimui.
KONKURENTŲ ANALIZĖ
Artimiausių konkurentų vizualinio identiteto analizė, stipriųjų ir silpnųjų pusių vertinimas bei išsiskyrimo rinkoje galimybių nustatymas.
POZICIONAVIMAS
Apibrėžiama, kaip jūsų prekės ženklas turėtų būti suvokiamas rinkoje. Tai apima jūsų unikalių savybių, vertybių ir privalumų išryškinimą. Pozicionavimas padeda suformuluoti aiškią ir patrauklią prekės ženklo žinutę (intenciją).
VIZUALINIO IDENTITETO KŪRIMO GAIRĖS
Remiantis ankstesnių etapų rezultatais bei stilistinių krypčių strateginių sesijų metu nustatyta stilistine kryptimi, parengiama konkreti užduotis vizualinio identiteto kūrimui.
IDENTITETO STRATEGIJA
Ilgalaikis planas, ką daryti toliau.
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ
VIZUALINIO IDENTITETO DIZAINO KŪRIMAS
Vizualinio identiteto kūrimas yra procesas, kurio metu kuriami ir testuojami prekės ženklo vizualiniai elementai, siekiant suformuoti stiprų, atpažįstamą (atitinkantį strategiją, jei ši buvo daryta) prekės ženklo įvaizdį.
Rezultatas apima logotipo, spalvų paletės, šriftų, grafinių elementų ir kitų vizualinės komunikacijos priemonių dizainą, identiteto stiliaus gidą bei naudojimo taisykles.
Vizualinio identiteto stiliaus gido pavyzdys
DERINANT STRATEGIJĄ IR KŪRYBIŠKUMĄ
VIZUALINIO IDENTITETO DIZAINO KŪRIMAS
Vizualinio identiteto kūrimas yra procesas, kurio metu kuriami ir testuojami prekės ženklo vizualiniai elementai, siekiant suformuoti stiprų, atpažįstamą (atitinkantį strategiją, jei ši buvo daryta) prekės ženklo įvaizdį.
Rezultatas apima logotipo, spalvų paletės, šriftų, grafinių elementų ir kitų vizualinės komunikacijos priemonių dizainą, identiteto stiliaus gidą bei naudojimo taisykles.
KLIENTŲ ATSILIEPIMAI
„Darbo procesas buvo labai aiškus, teisingai sudėliotos užklausos, labai aiškiai iškomunikuota kam ir kodėl to reikia, pateikti pavyzdžiai ir patarimai. Galiu drąsiai ir nuoširdžiai rekomenduoti! Tikra vizualinio identiteto PRO - įsiklausanti, konkreti ir sudedanti visus taškus ant i.“
March2 moteriškos aprangos prekės ženklas
„Darbo procesas visiškai neprailgo, buvo smagu stebėti kaip visos detales susideda į visumą. Tavo mokėjimas klausyti ir girdėti, kas išsakyta „tarp eilučių“ atvedė į rezultatą, kuris, net nesitikėjau, kad gali būti toks geras! Labai vertinu kiekvieną patarimą.“
Vizualinės komunikacijos auditas
Vizualinio identiteto strategija, dizainas, įgyvendinimas
KLIENTŲ ATSILIEPIMAI
„Darbo procesas buvo labai aiškus, teisingai sudėliotos užklausos, labai aiškiai iškomunikuota kam ir kodėl to reikia, pateikti pavyzdžiai ir patarimai. Galiu drąsiai ir nuoširdžiai rekomenduoti! Tikra vizualinio identiteto PRO - įsiklausanti, konkreti ir sudedanti visus taškus ant i.“
March2 moteriškos aprangos prekės ženklas
„Darbo procesas visiškai neprailgo, buvo smagu stebėti kaip visos detales susideda į visumą. Tavo mokėjimas klausyti ir girdėti, kas išsakyta „tarp eilučių“ atvedė į rezultatą, kuris, net nesitikėjau, kad gali būti toks geras! Labai vertinu kiekvieną patarimą.“
Kristina Vaškevičienė, PELĖS PUOTA
Švenčių planavimas ir organizavimas
Vizualinės komunikacijos auditas
Vizualinio identiteto strategija, dizainas, įgyvendinimas
© Simona Damulienė
© Simona Damulienė