
PASLAUGOS
KAS YRA VIZUALINIS IDENTITETAS?
Vizualinio identiteto dizainas yra ne tik logotipas. Identitetą sudaro:
spalvos, šriftai, grafiniai elementai ir kiti atributai, kurie skirti siųsti norimą žinutę jūsų klientams.
Ir kad ta žinutė būtų tiksli, savo darbe vadovaujuosi tam tikrais principais ir metodais.



TYRIMAS
Šiame etape nustatome viziją ir tikslus, kuriuos norime pasiekti su nauju vizualiniu identitetu. Ieškome atsakymų į klausimus:
Ką ir kodėl darote - jūsų brendo asmenybė ir pozicija; Kam tai skirta - auditorija ir idealaus kliento portretas; Kur esate dabar - esama situacija, kiek yra padaryta; Kas jūsų konkurentai - jų įvardinimas ir įvertinimas; Kaip norite, kad jus matytų ir ką apie jus manytų ir t.t.
KONCEPCIJA
Šis žingsnis skirtas apsibrėžti, ką kursime.
Suderiname vizualiai matymą to, ką aptarėme žodžiu.
Dar nieko nekuriame, per stilistines kryptis (t.y. pagal tyrimo analizės išvadas atrinktų logotipų ir identitetų pavyzdžių peržiūra) aiškiai apsibrėžiame užduotį. Didžiąja dalimi šis momentas padeda rezultate išvengti „aš norėjau ne to“.
KŪRYBA
Remiantis apibrėžtu konceptu, sukuriamas pasiūlymas su 2 - 3 logotipo ir vizualinio identiteto variantais.
Sukurti dizaino sprendimai testuojami, kad būtų įsitikinta jų efektyvumu, kadangi geras dizainas yra ne apie grožį, o apie funkciją.
UŽBAIGIMAS
Galiausiai, išsirenkamas tas vienintelis sprendimas, kuris yra išdirbamas, užbaigiamas iki galo ir paruošiamas naudojimui.
Galutinį rezultatą sudaro logotipas, stiliaus gidas ir identiteto naudojimo taisyklės.
Pagal sutarimą yra paruošiami kiti reikalingi elementai.
DARBO PROCESAS ...

VIZUALINIO IDENTITETO DIZAINO ELEMENTAI:



Pradedam nuo pokalbio?


© Simona Damulienė