

ASTERI - skaitmeninės rinkodaros agentūra, kurios šūkis: Jei būti internete - tai tik Google TOP10!
Bendradarbiavimo tikslas: sukurti naują logotipą ir vizualinio identiteto dizainą, kuris kurtų rimto, solidaus bei savimi pasitikinčio verslo įvaizdį, tačiau išlaikytų moterišką eleganciją ir estetiką.
„ASTERI“ VIZUALINIO IDENTITETO dizaino KŪRIMAS


Logotipas susideda iš modernaus, minimalistinio šrifto ir ženklo, kurio elementai glaudžiai siejasi su ASTERI simbolika ir nešamomis vertybėmis.


(1) Pelės kursorius atspindi įmonės veiklos internete simbolį. Navigacijos ženklas subtiliai perteikia ASTERI paslaugų pobūdį: audito metu nustatyti kliento būvimo vietą ir sudaryti tolimesnių žingsnių tikslo link planą.
(2) Stulpelinė diagrama - analitikos ir produkto gyvavimo ciklo paralelė.
(3) A raidė - ASTERI pirmoji raidė.






„Ačiū už nepriekaištingai atlikta darbą, malonų bendradarbiavimą ir sklandų, trumpą, bei efektyvų procesą, siekiant rezultato. Buvo įsiklausyta į žinutę, kurią turi nešti naujas prekės ženklo įvaizdis, ką juo siekiama sudominti, kaip pristatyti. Sukurtas identitetas veikia būtent taip, kaip reikia ir traukia tą idealų klientą, kuriam buvo kurtas.“


„Ačiū už nepriekaištingai atlikta darbą, malonų bendradarbiavimą ir sklandų, trumpą, bei efektyvų procesą, siekiant rezultato. Buvo įsiklausyta į žinutę, kurią turi nešti naujas prekės ženklo įvaizdis, ką juo siekiama sudominti, kaip pristatyti. Sukurtas identitetas veikia būtent taip, kaip reikia ir traukia tą idealų klientą, kuriam buvo kurtas.“
Joana Šaulienė, ASTERI direktorė
Vizualinio identiteto dizaino kūrimo projektas
2022



