KONTAKTAI
Sukasi galvoje mintis apie rebrendą? Kažkas apie asmeninio prekės ženklo vystymą? Norit pasitarti ar pasikonsultuoti vizualinio identiteto audito, strategijos, o gal dizaino klausimais? Užpildykite žemiau esančią formą ir dienos bėgyje su jumis susisieksiu.
PROCESAS - DIZAINERIO IŠSKIRTINUMAS.
Šiame portfolio, kaip ir kitų agentūrų ar dizainerių platformose, galite rasti galutinio dizaino rezultatus. Tai paprasta ir aišku. Tačiau ta nematoma, bet verslo problemos sprendimui strategiškai svarbi dalis, vykstanti tarp stratego - dizainerio ir kliento iki sukuriant identitetą, yra ne mažiau reikšminga už patį identitetą.
Kas vyksta tarp dizainerio ir kliento?
Kaip prieinama iki rezultato?
■ Kokie klausimai užduodami? Kokios kompetencijos juos vertinti?
■ Kokiu pagrindu atsiranda idėjos, tapsiančios motyvais rezultatui?
■ Kaip išsikeliama ir suformuojama užduotis, kad tai taptų ne tik inspiracija identitetui, bet ir kontroliniais punktais pasitikrinimui, ar rezultate gaunama tai, ko buvo siekiama?
Visa tai nesukeliama iliustracijomis į portfolio, tačiau kiek įmanoma atskleisti papasakojama, aptariama bei atsakoma į kylančius klausimus pirmojo pokalbio metu. Jei pavargote ieškoti nuoseklaus sprendimo savo vizualinei komunikacijai arba iš karto norite strategiškai pagrįsto identiteto - susisiekite ir sutarsime dėl susitikimo.
KONTAKTAI
Sukasi galvoje mintis apie rebrendą? Kažkas apie asmeninio prekės ženklo vystymą? Norit pasitarti ar pasikonsultuoti vizualinio identiteto audito, strategijos, o gal dizaino klausimais? Užpildykite žemiau esančią formą ir dienos bėgyje su jumis susisieksiu.
PROCESAS - DIZAINERIO IŠSKIRTINUMAS.
Šiame portfolio, kaip ir kitų agentūrų ar dizainerių platformose, galite rasti galutinio dizaino rezultatus. Tai paprasta ir aišku. Tačiau ta nematoma, bet verslo problemos sprendimui strategiškai svarbi dalis, vykstanti tarp stratego - dizainerio ir kliento iki sukuriant identitetą, yra ne mažiau reikšminga už patį identitetą.
Kas vyksta tarp dizainerio ir kliento?
Kaip prieinama iki rezultato?
■ Kokie klausimai užduodami? Kokios kompetencijos juos vertinti?
■ Kokiu pagrindu atsiranda idėjos, tapsiančios motyvais rezultatui?
■ Kaip išsikeliama ir suformuojama užduotis, kad tai taptų ne tik inspiracija identitetui, bet ir kontroliniais punktais pasitikrinimui, ar rezultate gaunama tai, ko buvo siekiama?
Visa tai nesukeliama iliustracijomis į portfolio, tačiau kiek įmanoma atskleisti papasakojama, aptariama bei atsakoma į kylančius klausimus pirmojo pokalbio metu. Jei pavargote ieškoti nuoseklaus sprendimo savo vizualinei komunikacijai arba iš karto norite strategiškai pagrįsto identiteto - susisiekite ir sutarsime dėl susitikimo.